Ako vrátiť a reklamovať zakúpený tovar.
VRÁTENIE, VÝMENA
Naši zákazníci majú možnosť bez udania dôvodu a bez akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej
zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia zásielky. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v 14
dňovej lehote, prosíme Vás o dodržanie všetkých nižšie uvedených podmienok.
Vrátenie tovar zakúpeného cez e-shop:
- musí byť kompletný
- musí byť odoslaný alebo osobne doručený najneskôr 14. deň po fyzickom prevzatí
- nesmie byť zaslaný na dobierku, takáto zásielka nemôže byť z našej strany prijatá!
- nesmie byť použitý, poškodený alebo niesť viditeľné známky nosenie alebo opotrebenia
Postup pri vrátení tovaru:
Prosíme informujte nás o zámere vrátiť tovar na adrese creativ@creativdekor.sk pričom Vám
budeme veľmi vďační za uvedenie skutočného dôvodu, aby sme mohli reálne analyzovať a vyvodiť
do budúcnosti závery vedúce k zlepšeniu našich služieb.
Ak budú splnené všetky uvedené podmienky vrátenia tovaru do 14 dní, vrátenie kúpnej ceny
uskutočníme do 14 dní bankovým prevodom na účet uvedený vo Vašej správe, či vo formulári na
odstúpení od zmluvy doručenými s tovarom. V prípade vrátenia tovaru prepravnou službou
nehradíme náklady spojené s touto dopravou.
Tovar musí byť zaslaný na adresu: CREATIVdekor,A. Bernoláka 40, 010 01 Žilina.
Prosím, priložte do zásielky vyplnený formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Výmena tovaru z e-shopu
Ak nepoškodený a nepoužitý tovar chcete len vymeniť, informujte nás o Vašom zámere na adrese
creativ@creativdekor.sk , telefonicky +421 903040406 , +421911714290. Na základe spoločnej
komunikácie dohodneme najjednoduchší a najrýchlejší postup výmeny.
REKLAMÁCIA
Reklamácia tovaru zakúpeného cez e-shop.
Pre zjednodušenie procesu reklamácie tovaru zakúpeného cez e-shop www.creativdekor.sk nám
najskôr zašlite na email creativ@creativdekor.sk nasledujúce údaje:
Poškodený tovar
- Číslo objednávky, ktorá obsahovala reklamovaný tovar
- Dôvod reklamácie (popis závady tovaru atď.).
- Fotografie poškodeného tovaru aj balíka, v ktorom výrobok dorazil.
Nefunkčný tovar
- Číslo objednávky, ktorá obsahovala reklamovaný tovar
- Dôvod reklamácie (popis závady tovaru atď.).
Informáciu spracujeme, obratom Vám pošleme vyjadrenie a ďalší postup celej reklamácie.
Plné znenie Reklamačného poriadku, nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkách.
Kompletné reklamovaný tovar (nie iba poškodenú časť) zasielajte zabalený v obale
zabraňujúcemu jeho poškodeniu na adresu: CREATIVdekor, A. Bernoláka 40, 010 01 Žilina
Prosím, priložte do zásielky vyplnený Reklamačný protokol.
K reklamácii nám tiež napíšte, aké riešenie je pre vás najlepšie. Budeme sa snažiť vyhovieť jednej z
vybraných možností:
• vrátenie peňazí (zaplatenú čiastku Vám vrátime na kartu, pri platbe prevodom alebo dobierkou
pripojte aj číslo svojho bankového účtu vrátane pomlčiek, na ktorý vám zašleme zaplatenú čiastku)
• výmena tovaru (nie vždy dokážeme výmenu tovaru zabezpečiť, ale urobíme všetko pre to, aby
sme s pomocou dodávateľov dokázali získať presne váš kúsok, teraz ale v 100% stave)
O výsledku reklamácie Vám dáme vedieť emailom. Reklamáciu nemožno podať telefonicky.
Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný späť.
Reklamácia tovaru zakúpeného v kamennej predajni CREATIVdekor.
Platí štandardných 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám do predajne , dokedy musíme
závadu odstrániť a reklamáciu vyriešiť, ak sa tak nestane, máte právo na vrátenie peňazí. Všetky
podrobnosti nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Reklamácie - reklamačný protokol
Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy