VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu) www.creativdekor.sk (ďalej len „VOP“). Vydané podľa zákona
č.108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“).
ČL. 1 ZÁKLADNÉ ÚDAJE
Predávajúcim Tovaru je firma Ing.Miroslav Hartmann,HMH-servis, so sídlom V Potokoch 401, 01302 Gbeľany, IČO:33377031,
IČDPH:Sk1020532997, zapísaná v Živ.registri č.511-3726 , e-mail creativ@creativdekor.sk , telefónne číslo 0903800811, právnymi
predpismi označovaná ako obchodník.
ČL. 2 DEFINÍCIA ZÁKLADNÝCH POJMOV
1) Prevádzkovateľ / predávajúci / dodávateľ Tovarov a služieb e-shopu: www.creativdekor.sk .
2) Kupujúci /spotrebiteľ: každý návštevník e-shopu, ktorý súhlasí s VOP a reklamačnými podmienkami a objedná si tovar
prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov.
3) Spotrebiteľ: Kupujúci - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej
činnosti, zamestnania alebo povolania.
4) Obchodný partner: Kupujúci - fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba, zapísaný v príslušnom registri (Obchodný register,
živnostenský register), ktorý nakupuje Tovar za účelom podnikania (najmä maloobchod).
5) E-shop: počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom.
6) Tovar: všetky produkty, vrátane služieb, zverejnené a ponúkané na predaj na stránkach e-shopu.
7) Objednávka: návrh Kupujúceho /spotrebiteľa, adresovaný prostredníctvom e-shopu obchodníkovi, ktorým Kupujúci /spotrebiteľ
navrhuje uzatvorenie Kúpnej zmluvy, na základe ktorej je realizovaný predaj Tovarov.
8) Potvrdenie Objednávky Kupujúcim /spotrebiteľom: vyhlásenie Kupujúceho v e-shope postupom podľa čl. 4 bod 4. a 5. týchto VOP,
ktorým potvrdí svoju vôľu byť viazaný Objednávkou. Objednávka sa tým pre Kupujúceho/spotrebiteľa stáva záväznou.
9) Prijatie Objednávky: záväzné vyhlásenie obchodníka zaslané e-mailom Kupujúcemu/ spotrebiteľovi, ktorým obchodník súhlasí s
Objednávkou, prideľuje Objednávke poradové číslo alebo iné identifikátory, zasiela Kupujúcemu/spotrebiteľovi platobnú inštrukciu
v prípade zvoleného spôsobu platby prevodom na účet obchodníka a oznamuje Kupujúcemu/spotrebiteľovi ďalšie informácie
nevyhnutné alebo vhodné pre bezproblémové vybavenie Objednávky.
10) Kúpna zmluva: zmluva uzavretá na diaľku medzi obchodníkom a Kupujúcim/spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá prostredníctvom
e-shopu, z ktorej obchodníkovi vyplýva povinnosť dodať Tovar v dohodnutom množstve, kvalite, za dohodnutú Kúpnu cenu a
dohodnutým spôsobom v lehote podľa týchto VOP a Kupujúcemu/spotrebiteľovi vyplýva povinnosť zaplatiť dohodnutú Kúpnu cenu a
náklady dodania a prevziať riadne dodaný Tovar. Kúpna zmluva vzniká momentom odoslania/prijatia Objednávky z elektronickej
adresy obchodníka, okrem prípadu, ak obchodník obratom obdrží hlásenie o nemožnosti doručenia elektronickej pošty; v tom prípade
Objednávka zaniká, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvou uzavretou mimo prevádzkových priestorov obchodníka je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom
a) uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom obchodníka,
b) na ktorej uzavretie dal návrh spotrebiteľ obchodníkovi na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom obchodníka,
c) uzavretá v prevádzkových priestoroch obchodníka alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne
po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa obchodníkom na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom
obchodníka, alebo
d) uzavretá počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou.
Poznámka: Prevádzkovými priestormi je prevádzkareň alebo iný priestor, kde obchodník alebo poverená osoba, zvyčajne vykonáva
svoju podnikateľskú činnosť alebo povolanie.
Ak sa dohodnú podmienky zmluvy výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie
bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, ide o zmluvu uzavretú na diaľku. Prostriedkami diaľkovej
komunikácie je využitie online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu.
11) Registrácia: vyplnenie elektronického formuláru obsahujúceho polia pre doplnenie údajov o Spotrebiteľovi vrátane osobných
údajov. Údaje označené hviezdičkou sú povinné údaje, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspešnú Registráciu. Registrácia nie je
nevyhnutnou podmienkou využívania našich služieb, avšak spájajú sa s ňou určité výhody.
12) Kupujúci/spotrebiteľ akceptuje elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie
a telefonickej komunikácie. To sa nevzťahuje pre odstúpenie od zmluvy v lehote 14 kalendárnych dní v súlade s § 19 a nasl. Zákona
108/2024.
13) Zmluvnými stranami sa rozumejú obchodník a Kupujúci/spotrebiteľ.
ČL. 3 INFORMÁCIE POSKYTOVANÉ PRED VYTVORENÍM OBJEDNÁVKY
1) e-shop vyžaduje od každého spotrebiteľa, aby pred potvrdením Objednávky potvrdil, že sa oboznámil s týmito VOP.
2) Pred tým, ako Kupujúci vytvorí Objednávku,obchodník poskytuje každému Kupujúcemu/spotrebiteľovi nasledujúce informácie
pred uzavretím Kúpnej zmluvy, a to prostredníctvom týchto VOP:
a) hlavné vlastnosti Tovaru v rozsahu primeranom možnostiam e-shopu sú jasne a zrozumiteľne opísané pri každom Tovare
zobrazenom na e-shope
b) Obchodníkom je Ing.Miroslav Hartmann,HMH-servis, V Potokoch 401,01302 Gbeľany kontaktné údaje obchodníka sú tel.číslo:
+421 90380081,resp.0903040406, adresa elektronickej pošty: creativ@creativdekor.sk
d) adresa obchodníka, na ktorej môže Kupujúci/spotrebiteľ uplatniť reklamáciu, podať sťažnosť alebo iný podnet: predajňa
CREATIVDEKOR , Antona Bernoláka 40, 010 01 Žilina
e) celková cena Tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a vrátane všetkých ostatných daní bude Kupujúcemu/spotrebiteľovi
oznámená e-shopom po vložení Tovaru do košíka a zvolení množstva Tovaru
f) celková požadovaná úhrada nákladov na dopravu, dodanie, poštovného, ostatných nákladov a poplatkov bude
Kupujúcemu/spotrebiteľovi oznámená e-shopom po zvolení spôsobu dopravy Tovaru, pričom používané ceny dopravy, dodania,
poštovného, nákladov a poplatkov, z ktorých sa táto úhrada vypočítava, sú uvedené v čl.8 týchto VOP.
g) Obchodník nepoužíva pre diaľkovú komunikáciu s Kupujúcim/spotrebiteľom číslo so zvýšenou tarifou, avšak Kupujúci/spotrebiteľ
komunikujúci telefonicky zo zahraničia berie na vedomie, že hovory môžu byť spoplatňované inak ako hovory v rámci Slovenskej
republiky
h) platobné podmienky sú upravené v čl.6 týchto VOP aj na www.creativdekor.sk .
i) dodacie podmienky a lehoty pre dodanie Tovaru sú upravené v čl.7 týchto VOP
j) informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov sú upravené v časti III. týchto VOP.
k.1) Obchodník informuje Kupujúceho/spotrebiteľa, ktorým je Spotrebiteľ, že má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy za nasledovných
podmienok: odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže Spotrebiteľ urobiť aj bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru; Tovar
sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom okamihom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme
všetky časti objednaného Tovaru. Ak sa Tovary objednané Spotrebiteľom v jednej Objednávke dodávajú oddelene, považuje sa Tovar
za prevzatý okamihom prevzatia Tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný. Ak sa dodáva Tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo
kusov, považuje sa Tovar za prevzatý okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu. Ak sa Tovar dodáva opakovane
počas vymedzeného obdobia, považuje sa Tovar za prevzatý okamihom prevzatia prvého dodaného Tovaru (ďalej spoločne len „Deň
prevzatia Tovaru Spotrebiteľom“).
k.2) Spotrebiteľ má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie, t.j. pred Dňom prevzatia Tovaru.
Spotrebiteľ nemá právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť v týchto prípadoch:
a) predmetom Kúpnej zmluvy je poskytnutie služby a jej poskytovanie sa začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ
vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy po úplnom
poskytnutí služby a ak k úplnému poskytnutiu služby aj došlo,
b) predmetom Kúpnej zmluvy je predaj Tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Spotrebiteľa, Tovaru vyrobeného na mieru
alebo Tovaru určené osobitne pre jedného Spotrebiteľa,
c) predmetom Kúpnej zmluvy je predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia
alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
d) predmetom Kúpnej zmluvy je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo
počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak Spotrebiteľ tento obal rozbalil,
e) vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré Spotrebiteľ výslovne požiadal Predávajúceho.
k.3) Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša Spotrebiteľ.
k.4) Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy u obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom
trvanlivom nosiči (e-mail, USB kľúč, CD, DVD). Spotrebiteľ môže použiť formulár, ktorý je prílohou týchto VOP.
k.5) Odstúpenie je účinné doručením oznámenia o odstúpení obchodníkovi. Lehota pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa považuje
zachovanú, pokiaľ oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.
k.6) Zachovanie lehoty je povinný preukázať Spotrebiteľ. Pri pochybnostiach o doručení sa oznámenie o odstúpení považuje za
doručené uplynutím času primeraného zvolenému spôsobu doručovania, ak Spotrebiteľ preukáže odoslanie oznámenia o odstúpení na
adresu podľa písm. b), c) alebo d). Oznámenie o odstúpení odoslané e-mailom neplatí za doručené, pokiaľ sa Spotrebiteľovi vráti
správa o nedoručiteľnosti e-mailu.
k.7) Ak zásielku zaslanú obchodníkovi poštou obchodník odmietol prevziať alebo ju obchodník neprevzal v odbernej lehote alebo ak
obchodníka na adrese podľa písm. b) alebo d) nemožno zistiť a nemožno ju ani doposlať na inú známu adresu, ak má adresát právo na
doposlanie poštovej zásielky, potom sa zásielka obsahujúca oznámenie o odstúpení považuje za doručenú obchodníkovi dňom jej
odoslania obchodníkovi na adresu podľa písm. b) alebo d).
k.8) Po odstúpení Spotrebiteľa od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej bola služba, má obchodník právo požadovať od Spotrebiteľa
úhradu ceny za službu, ktorá bola úplne poskytnutá.
k.9) Do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy obchodníkovi, vráti obchodník Spotrebiteľovi zaplatenú
Kúpnu cenu za vrátený tovar (ak ide o vrátenie celej Objednávky, aj sumu za najlacnejšie poštovné poskytované obchodníkom- )
zaplatené náklady na dopravu, dodanie a poštové len do výšky najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia ponúkaného obchodníkom,
iné zaplatené náklady a zaplatené poplatky rovnakým spôsobom, t.j. prevodom späť na účet Spotrebiteľa, alebo výplatou v hotovosti
do rúk Spotrebiteľa (ďalej len „Vrátenie platby Spotrebiteľovi“). Spotrebiteľ sa môže s obchodníkom dohodnúť na inom spôsobe
vrátenia.
k.10) Podmienkou Vrátenia platby Spotrebiteľovi je doručenie Tovaru, ktorého sa odstúpenie týka, obchodníkovi alebo preukázanie,
že Spotrebiteľ Tovar, ktorého sa odstúpenie týka, zaslal späť obchodníkovi. Spotrebiteľ berie na vedomie, že v prípade odstúpenia od
Kúpnej zmluvy je povinný Tovar najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať späť alebo odovzdať obchodníkovi alebo
osobe poverenej obchodníkom na prevzatie Tovaru a to tak, aby bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
Náklady na vrátenie Tovaru obchodníkovi znáša Spotrebiteľ. Zásielky zaslané obchodníkovi na dobierku obchodník nepreberie. Tovar
musí byť vrátený tak, aby bol úplný, nepoužitý, nepoškodený, spolu s originálnym obalom, zabalený v originálnom obale (okrem
prípadu ak rozbalenie bolo nutné na zistenie vlastností a funkčnosti Tovaru), opatrený visačkami a iným originálnymi označeniami
výrobcu, spolu s originálom faktúry, spolu so všetkými návodmi na použitie, záručnými listami a ostatným príslušenstvom (ďalej len
„Kompletný Tovar“).
k.11) Spotrebiteľ má možnosť vrátiť tovar zakúpený cez e-shop aj osobne v kamennej predajni CREATIVDEKOR, avšak len do 14 dní od
kúpy tovaru a len za podmienky, že je v tejto lehote kamenná predajňa otvorená. Dočasné, či trvalé zatvorenie kamennej predajne nie
je dôvod na predĺženie lehoty na vrátenie tovaru, keďže primárny spôsob vrátenia tovaru zakúpeného cez e-shop je zaslaním tovaru
na adresu obchodu. V prípade, ak Spotrebiteľ tovar vracia osobne, musí pribaliť vyplnený formulár na vrátenie, resp. napísať na papier
všetky kontaktné údaje, číslo Objednávky, číslo účtu a kópiu dokladu o kúpení a peniaze za vrátený tovar budú
Kupujúcemu/spotrebiteľovi poslané na účet do 14 dní.
k.12) V prípade, ak Spotrebiteľ nevráti obchodníkovi Kompletný Tovar, vyhradzuje si obchodník právo započítať si rozdiel hodnoty
pôvodného Tovaru a hodnoty Vráteného Tovaru a o tento znížiť sumu Vrátenia platby Spotrebiteľovi, a to prípadne až na nulu.
Spotrebiteľ zodpovedá obchodníkovi za také zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo dôsledku takého zaobchádzania s Tovarom, ktoré
je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti Tovaru.
l) Obchodník informuje Kupujúceho, ktorým je Spotrebiteľ, že ak využije svoje právo a odstúpi od Kúpnej zmluvy, je povinný znášať
náklady na vrátenie Tovaru obchodníkovi a tiež náklady na vrátenie takého Tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné
vrátiť prostredníctvom pošty
m) ak Kupujúci, ktorým je Spotrebiteľ, odstúpi od Kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je služba a udelil obchodníkovi výslovný súhlas so
začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za
skutočne poskytnuté plnenie, a preto obchodník započíta hodnotu skutočne poskytnutého plnenia voči nároku na vrátanie zaplatenej
Kúpnej ceny
n) po uplynutí 14 dní Odo dňa prevzatia Tovaru Spotrebiteľom, nie je Kupujúci, ktorým je Spotrebiteľ, oprávnený odstúpiť od Kúpnej
zmluvy, ak ďalej nie je uvedené inak
o) Kupujúci/spotrebiteľ stráca právo odstúpiť do Kúpnej zmluvy, pokiaľ Tovar použil, neoprávnene rozbalil, poškodil, odstránil visačky
alebo iným spôsobom Tovar znehodnotil,
p) Obchodník poučuje Kupujúceho, ktorým je Spotrebiteľ o svojej zodpovednosti za vady Tovaru podľa § 622 a 623 Občianskeho
zákonníka: ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je
povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa
vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo
závažnosť vady. Obchodník môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Spotrebiteľovi nespôsobí
závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má
Spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Spotrebiteľovi, ak ide síce o
odstrániteľné vady, ak však Spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne
užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.
q) informácie o záruke poskytovanej výrobcom podľa prísnejších zásad, ako vyžadujú platné právne predpisy, ak sa taká poskytuje, sú
uvedené na e-shope pri Tovare, ktorého sa predĺženie záruky týka
r) práva a povinnosti zmluvných strán z Kúpnej zmluvy zaniknú momentom, kedy si každá zmluvná strana (obchodník a Kupujúci) splní
svoje povinnosti z Kúpnej zmluvy
s) Obchodník nežiada od Kupujúceho/spotrebiteľa poskytnutie preddavku; za preddavok sa nepovažuje prípad, ak si Kupujúci zvolí
možnosť platby pred dodaním Tovaru
Informácie uvedené v tomto článku a príslušných častiach VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Kúpnej zmluvy a môžu byť zmenené len s
výslovným súhlasom oboch zmluvných strán.
ČL. 4 OBJEDNÁVKA
1) Objednávka vzniká na základe potvrdenia existencie Tovaru uloženého do košíka (vyplnenie elektronického formulára) v e-shope
Kupujúcim/spotrebiteľom.
2) Objednávka musí obsahovať aspoň:
a) údaje o Kupujúcom/spotrebiteľovi: meno a priezvisko alebo obchodné meno, IČO a fakturačnú adresu firmy, prípadne meno a
priezvisko osoby na mieste dodania, adresu odberného miesta (dodania) v rozsahu ulica, číslo domu, PSČ, mesto, štát, kontaktné
údaje (tel. číslo, e-mail),
b) informácie o Tovare: presnú špecifikáciu (kód, názov Tovaru, množstvo, cena),
c) dátum Objednávky, spôsob dodania, spôsob úhrady ceny za Tovar,
d) potvrdenie súhlasu s týmito VOP.
3) Kupujúcemu/spotrebiteľovi je po vytvorení Objednávky v e-shope automaticky generované zhrnutie Objednávky obsahujúce najmä
informáciu o
a) Tovare,
b) celkovú cenu Tovaru vrátane dane z pridanej hodnoty a vrátane všetkých ostatných daní a celkovú požadovanú úhradu nákladov na
dopravu, dodanie, poštovného, ostatných nákladov a poplatkov (ďalej spoločne aj ako „Celková platba“).
4) Obchodník podmieňuje v e-shope funkciu Potvrdenia Objednávky Kupujúcim/spotrebiteľom súčasným potvrdením, že
Kupujúci/spotrebiteľ bol oboznámený s povinnosťou zaplatiť Celkovú platbu. Toto potvrdenie vykoná Kupujúci /spotrebiteľ stlačením
tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ alebo aktivovaním inej podobnej funkcie na e-shope.
5) Kupujúci/spotrebiteľ Potvrdením Objednávky súhlasí so znením týchto VOP a reklamačných podmienok ako aj s cenou objednaných
Tovarov, a teda Objednávka sa stáva pre Kupujúceho/spotrebiteľa záväznou.
6)Obchodník má právo zrušiť Objednávku, ak došlo medzičasom (medzi odoslaním Objednávky Kupujúcim/spotrebiteľom a jej
potvrdením Obchodníkom) k vypredaniu zásob na kamennej predajni, alebo k zisteniu iného dôvodu pre nemožnosť dodať objednaný
tovar (napr. ak sa zistí, že je tovar síce na sklade, ale je poškodený, prípadne cena tovaru na ceste od dodávateľa je v inej cene, ako je
uvedená v e-shope). O stornovaní Objednávky bude Kupujúci/spotrebiteľ riadne a čo najskôr informovaný e-mailom, prípadne
telefonicky.
7) Po Potvrdení Objednávky Kupujúcim/spotrebiteľom odošle obchodník na elektronickú adresu Kupujúceho/spotrebiteľa Prijatie
Objednávky, okrem prípadu, ak obchodník odmietne Tovar Kupujúcemu/spotrebiteľovi dodať. O odmietnutí Objednávky odošle
obchodník na elektronickú adresu Kupujúceho/spotrebiteľa informáciu spolu s uvedením dôvodu. Odoslaním odmietnutia
Objednávky zaniká Objednávka Kupujúceho/spotrebiteľa. Obchodník si vyhradzuje právo odmietnuť Objednávku len vo vzťahu k
niektorému Tovaru. V tom prípade má Kupujúci/spotrebiteľ právo nesúhlasiť s takouto zmenou Objednávky doručením e-mailu
obchodníkovi a Objednávka tým v plnom rozsahu zaniká. Pokiaľ sa zmluvné strany v konkrétnom prípade dohodnú prostredníctvom
elektronickej komunikácie na iných zmenách potvrdenej Objednávky, bude sa obsah Kúpnej zmluvy posudzovať podľa obsahu týchto
dojednaní a Kúpna zmluva bude uzatvorená vzájomným odsúhlasením zmenenej Objednávky.
ČL.5 CENA
1) Každý Tovar je označený cenou platnou v čase, kedy je zobrazená. Cena je uvedená vrátane zákonom stanovenej sadzby DPH (20%,
knihy 10%) a obchodník je cenou takto zobrazenou viazaný.
2) Znížená cena na Tovary v akcii prípadne v zľave platí do vypredania skladových zásob. To neplatí, pokiaľ obchodník uvedie pri
konkrétnom výrobku iné podmienky akcie prípadne zľavy.
3) Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu ceny. V takomto prípade má obchodník povinnosť informovať Kupujúceho/spotrebiteľa o
tejto zmene a to prostredníctvom internetovej stránky, prípadne inými elektronickými prostriedkami.
4) Podmienky dodania tovaru, spôsobu platby a ceny Tovaru pre Obchodných partnerov budú stanovené po vzájomnej dohode s
obchodníkom.
ČL. 6 PLATOBNÉ PODMIENKY
1) Za Tovar je možné platiť nasledujúcimi spôsobmi:
a) hotovosťou alebo platobnou kartou pri osobnom odbere na odbernom mieste, v kamennej predajni CREATIVDEKOR
b) dobierkou (platba priamo pri odbere tovaru od doručovateľa, dokladom o platbe je doklad vystavený doručovateľom),
c) prevodom na účet obchodníka číslo účtu IBAN: SK79 0200 0000 0021 5114 1432, BIC: SUBASKBX s variabilným symbolom, ktorým je
číslo Objednávky resp.Faktúry, uvedené v Prijatí Objednávky resp.Faktúry, doručenom Kupujúcemu /spotrebiteľovi(Tovar bude
vyexpedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na vyššie uvedený účet obchodníka). Platbu vopred treba uskutočniť až po obdržaní
faktúry na Vašu e-mailovú adresu.
d) platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay, resp. aj službou finančného sprostredkovateľa PayPal resp. inou /
comegate/, pokiaľ je táto forma platby na stránke umožnená
2) Vlastníctvo k Tovaru nadobúda Kupujúci/spotrebiteľ až po uhradení plnej sumy za objednaný tovar obchodníkovi.
3) Kupujúci má právo vybrať si ktorýkoľvek z ponúkaných spôsobov platieb za Objednávku, ktorý predávajúci poskytuje vo svojom eshope.
ČL. 7 DODACIE PODMIENKY
1) Dodávky objednaného Tovaru prostredníctvom e-shopu sú realizované podľa dostupnosti Tovarov a prevádzkových možností
obchodníka. Tovar označený v e-shope „na sklade“ je k dispozícii k dodaniu priamo zo skladu obchodníka. Tovar, ktorý je v e-shope
označený ako Tovar „na Objednávku“, nie je k dispozícii k dodaniu a obchodník nezodpovedá za jeho dostupnosť u tretích strán, avšak
vynaloží potrebné úsilie k jeho zabezpečeniu.
2) Tovary „na sklade“ budú expedované v čo najkratšom čase, obvykle do 2-5 pracovných dní odo
a) dňa Prijatia Objednávky so zvoleným spôsobom platby podľa čl. 6 písm. a) alebo b),
b) dňa pripísania Celkovej platby na účet obchodníka pri Objednávke so zvoleným spôsobom platby podľa čl. 6 písm. c),a to na
miesto dodania uvedené v Objednávke, najneskôr však do 30 dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy.
3) Dodacia doba Tovarov „na objednávku“ je rôzna vzhľadom na dostupnosť niektorých Tovarov u dodávateľov obchodníka. Ak by bol
Tovar „na objednávku“ nedostupný dlhšie ako 5 dní, Kupujúci/spotrebiteľ bude kontaktovaný telefonicky alebo e-mailom za účelom
spresnenia termínu dodania Tovaru alebo navrhnutia výmeny za alternatívny Tovar, ktorý je skladom alebo sa dohodne zrušenie
Kúpnej zmluvy. V takomto prípade, ak bola platba uhradená vopred, je Kupujúcemu/spotrebiteľovi finančný rozdiel poukázaný na
jeho účet do troch pracovných dní od zrušenia Kúpnej zmluvy.
4) Obchodník sa zaväzuje dodať tovar „na objednávku“, u ktorého nepostupoval podľa bodu 3), najneskôr do 30 dní odo dňa
uzavretia Kúpnej zmluvy, pokiaľ sa obchodník s Kupujúcim/spotrebiteľom nedohodnú inak.
5) Ak obchodník nesplní svoj záväzok dodať Tovar v stanovenej 30-dňovej lehote, má Kupujúci/spotrebiteľ právo od Kúpnej zmluvy
odstúpiť.
6) Obchodník má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť v prípade, ak zistí, že Tovar, ktorý je „na objednávku“, bude nedostupný viac ako
30 dní alebo nebude dostupný vôbec a Kupujúci/spotrebiteľ nesúhlasí so zmenou Tovaru. Pokiaľ je týmto spôsobom nedostupná len
časť Tovaru tvoriaceho predmet Kúpnej zmluvy, je obchodník povinný e-mailom navrhnúť Kupujúcemu/spotrebiteľovi vybavenie len
časti Objednávky. Ak Kupujúci /spotrebiteľ nesúhlasí ,má obchodník právo odstúpiť od celej Kúpnej zmluvy, ak sa zmluvné strany
nedohodnú inak.
7) Kupujúci/spotrebiteľ je informovaný o zaslaní Tovaru e-mailom resp. telefonicky.
8) Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriéra SPS, resp. Packetou, (výber prepravnej spoločnosti je v
kompetencii obchodníka ) na adresu miesta dodania uvedenú Kupujúcim /spotrebiteľom v Objednávke. Tovar je spravidla doručený
do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru Slovenskou poštou alebo inou prepravnou spoločnosťou.
9) Zásielka s Tovarom obsahuje faktúru (daňový doklad). Pri prevzatí Tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je
Tovar zabalený, nie je poškodený a podpísať doklad o prevzatí zásielky. Kupujúci/spotrebiteľ je povinný prevziať Tovar osobne a ak v
jeho mene prevezme Tovar iná osoba, táto zodpovedá ako Kupujúci/spotrbiteľ.
10) V prípade poškodenia Tovaru alebo obalu, zjavného už pri doručovaní, je nutné na mieste dodania Tovaru spísať s kuriérom
prepravnej spoločnosti protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak Kupujúci/spotrebiteľ alebo iná ním poverená
osoba Tovar prevezme bez výhrad aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, obchodník neuzná prípadné neskoršie reklamácie z
tohto dôvodu.
11) Nepoškodenie Tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní Tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní
Tovaru, nakoľko Tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame Spotrebiteľom rozbaliť Tovar a prezrieť si ho v prítomnosti
dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený. Pokyny pri preberaní Tovaru: V prípade zistenia viditeľného
poškodenia pri preberaní zásielky (diera v obale, zlomená zásielka, štrngot skla pri potrasení balíka, atď.), kedy je obsah zásielky
zjavne poškodený, Spotrebiteľ neprevezme zásielku od doručovateľa, ale na mieste spíše s kuriérom škodový zápis a oznámi túto
udalosť bezodkladne obchodníkovi na +421 903800811,resp.+421903040406.V prípade zistenia poškodenia dodaného Tovaru po
otvorení zásielky v neprítomnosti kuriéra je nutné bezodkladne reklamovať poškodenie najneskôr do 24hod od dodania zásielky
priamo u dopravcu a kontaktovať obchodníka na +421 903800811 na doriešenie náhrady. Z praktického hľadiska je vhodné urobiť
fotografický záznam poistnej udalosti pre zrýchlený priebeh vybavenia reklamácie.
12) Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá nejaví znaky poškodenia, otvorenia alebo porušenia
originálnej zásielky.
13) Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu
a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi
Kupujúcim/spotrebiteľom a obchodníkom.
14) Ak si Kupujúci/spotrebiteľ vyberie ako spôsob dopravy vyzdvihnutie Tovaru v kamennej predajni, musí tak urobiť do 3
prevádzkových dní od odoslania informácie o stave vybavenia Objednávky e-mailom Kupujúcemu (v našom prípade sa za prevádzkový
deň, kedy je obchod otvorený počíta pondelok, utorok, streda, štvrtok, piatok a sobota, okrem sviatkov pripadajúcich na tieto dni),
počas otváracích hodín. Ak si Kupujúci/spotrebiteľ Tovar nevyzdvihne v tejto lehote, jeho Objednávka bude zrušená a bude o tom
upovedomený e-mailom.
ČL. 8 POPLATKY ZA DOPRAVU A BALNÉ
1) Predávajúci poskytuje balné bezodplatne - ZADARMO.
Kúpna cena tovaru nezahŕňa náklady na prepravu tovaru do miesta dodania alebo iné voliteľné služby. Náklady na dopravu budú
Kupujúcemu/spotrebiteľovi účtované osobitne podľa spôsobu prepravy, ktorý si Kupujúci/spotrebiteľ vo svojej Objednávke zvolil.
Informácia o cene prepravy je uvedená v Objednávke, ako aj v emailovej sumarizácii Objednávky, kompletný Cenník za dopravu je
uverejnený na www.creativdekor.sk . Potvrdenie o zaplatení bude priložené k odosielanému tovaru.
2) Cena dopravy pre dodanie tovaru mimo SR a ČR je spoplatnená podľa hmotnosti balíka a výšky poistenia. Pre viac informácií nás
kontaktujte na creativ@creativdekor.sk alebo na tel.č. +421 903800811, resp.903040406. Objednávku prostredníctvom e-shopu nie je
možné podať do inej krajiny ako SR a ČR, preto o Kúpnej zmluve s dodávkou do iných krajín bude vykonaná dohoda prostredníctvom
elektronickej pošty obchodníka a Kupujúceho/spotrebiteľa.
3) V prípade rozdelenia jednej Objednávky na viac zásielok na základe zákazníkovho želania vám môže byť účtované poštovné za
každú zásielku samostatne.
ČL. 9 PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
1) Kupujúci/spotrebiteľ je najmä povinný:
a) prevziať objednaný Tovar,
b) zaplatiť za Tovar dohodnutú odplatu obchodníkovi,
c) prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný Tovar pri jeho preberaní a o zistených vadách ihneď urobiť vyhlásenie
obchodníkovi alebo doručovateľovi.
2) Obchodník je povinný:
a) dodať Kupujúcemu/spotrebiteľovi Tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
b) spolu s Tovarom alebo dodatočne zaslať Kupujúcemu/spotrebiteľovi dokumenty k Tovaru najmä faktúru za tovaru a návod na
obsluhu v spisovnej slovenčine.
ČL. 10 REKLAMAČNÉ PODMIENKY PRE OBCHODNÝCH PARTNEROV
1) Obchodní partneri berú na vedomie, že sa na nich nevzťahujú podmienky záruky pre Spotrebiteľov, ale sú upravené Obchodným
zákonníkom a záručná doba môže byť kratšia a doba vybavovania reklamácie je 6 mesiacov odo dňa vybavenia reklamácie výrobcom,
dodávateľom.
ČL. 11 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Osobné údaje sú spracovávané podľa pravidiel uverejnených na www.creativdekor.sk .
ČL. 12 REKLAMAČNÝ PORIADOK
Účelom tohto reklamačného poriadku je upresnenie postupu Kupujúceho/Spotrebiteľa a obchodníka v prípade, že napriek všetkému
úsiliu obchodníka o zachovanie vysokej kvality ponúkaného Tovaru, vznikne na strane Kupujúceho/ Spotrebiteľa oprávnený dôvod k
uplatneniu práv zo zodpovednosti za chyby predávaného Tovaru.Tento reklamačný poriadok bol vypracovaný v zmysle Zákona, zákona
č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej len „OZ“) a zákona č108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej
národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoOS“).
I - Prevencia
1) Pri výbere Tovaru je potrebné, aby zvolený druh a veľkosť výrobku presne zodpovedal potrebám Kupujúceho/Spotrebiteľa.
Kupujúci/Spotrebiteľ pred zakúpením výrobku vezme do úvahy účel použitia, prevedenie, materiálové zloženie a spôsob ošetrovania
Tovaru. Len Tovar dobre zvolený z hľadiska funkčného, sortimentného a veľkostného je predpokladom naplnenia úžitkovej hodnoty a
účelu použitia Tovaru.
2) Počas celej doby používania zakúpeného Tovaru je nutné, aby Kupujúci/Spotrebiteľ venoval dostatočnú pozornosť základným
pravidlám používania tohto Tovaru. Obzvlášť je potrebné zvážiť všetky faktory nepriaznivo ovplyvňujúce plnú funkčnosť a životnosť
výrobku, ako napr.: nadmernú intenzitu používania výrobku, používanie výrobku k nevhodnému účelu.
3) Ďalšou nutnou podmienkou pre zachovanie dobrého stavu Tovaru a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je potrebné si
uvedomiť, že nesprávna alebo nedostatočná údržba Tovaru podstatne skracuje jeho plnú funkčnosť a životnosť. Obchodník poskytuje
svojim Kupujúcim/Spotrebiteľom prostredníctvom Záručného listu a ďalších informačných materiálov dostatočné množstvo informácii
potrebných k správnej starostlivosti o všetky druhy predávaného Tovaru. V prípade dodatočných otázok je obchodník pripravený
poskytnúť Kupujúcemu/Spotrebiteľovi aj ďalšie informácie, ktoré potrebuje k starostlivosti o vybraný Tovar.
4) Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou Tovaru, t.j. dobou, počas ktorej pri správnom používaní a správnom ošetrovaní
vrátane údržby, môže Tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.
5) V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak doklad chýba, informuje Kupujúci/
Spotrebiteľ čo najskôr telefonicky alebo e-mailom obchodníka.
II - Základné podmienky reklamácie
1) Obchodník zodpovedá Kupujúcemu/Spotrebiteľovi za to, že predávaný Tovar je bez chýb, že sa zhoduje s označením a propagáciou
Tovaru, popisujúcim jeho vlastnosti, účel a akosť.
2) Ak sa vyskytne na zakúpenom Tovare v záručnej dobe chyba, má Kupujúci/Spotrebiteľ právo tuto chybu reklamovať.
3) Chybou sa rozumie zmena (vlastnosti) Tovaru, ktorej príčina je použitie nevhodného, alebo nekvalitného materiálu, nedodržanie
technológie, alebo nevhodná technológia, poprípade nevhodné konštrukčné riešenie.
4) Za chybu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia,
nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je
Tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.
5) Spotrebiteľ má podľa § 18 ods. 3 ZoOS v spojení s § 622 a 623 OZ právo
a) ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená a obchodník je povinný chybu bez zbytočného
odkladu odstrániť, resp. zabezpečiť jej odstránenie,
b) ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu alebo závažnosť chyby, môže Kupujúci/Spotrebiteľ
požadovať namiesto odstránenia chyby výmenu veci alebo ak sa chyba týka len súčasti veci, výmenu súčasti,
c) ak ide o chybu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby, má
Kupujúci/Spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy; to platí aj ak sú chyby síce odstrániteľné, ale
pre opätovné vyskytnutie tej istej chyby po oprave alebo pre väčší počet chýb nemožno vec riadne užívať,
d) ak ide o inú neodstrániteľnú chybu ako podľa písm. c), má Spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.
6) Ak uplatní Kupujúci/Spotrebiteľ právo zo zodpovednosti za chyby predaného Tovaru (reklamáciu) riadnym spôsobom, určí poverený
zamestnanec na základe rozhodnutia Kupujúceho/Spotrebiteľa o požadovanom spôsobe vybavenia reklamácie (bod 5.) spôsob
vybavenia reklamácie opravou, výmenou, vrátením Kúpnej ceny, poskytnutím primeranej zľavy alebo zamietnutím reklamácie.
Poverený zamestnanec o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitejších prípadoch v lehote do troch pracovných dní.
7) Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia. Poverený
pracovník môže v odôvodnených prípadoch s Kupujúcim/Spotrebiteľom dohodnúť lehotu dlhšiu. Kupujúci/Spotrebiteľ je povinný po
ukončení reklamačného konania prevziať predmet reklamácie. Ak tak neurobí do 6 mesiacov, bude komisionálne zlikvidovaný.
III - Miesto a spôsob uplatnenia reklamácie
1) Reklamácia musí byť písomná a podpísaná Kupujúcim/Spotrebiteľom. Vzor reklamačného formulára je prílohou VOP. Spotrebiteľ
môže uplatniť reklamáciu v predajni CREATIVDEKOR na adrese Antona Bernoláka 40, 010 01 Žilina na tel.č. +421 903800811 , resp
903040406 ,kontaktný e-mail: creativ@creativdekor.sk . Kupujúci/Spotrebiteľ uplatňuje reklamáciu osobne, poprípade poštou. Tovar
zaslaný poštou musí byť riadne zabalený a musí byť doručený Kompletný Tovar; odporúča sa zásielku zaslať doporučene prípadne i
ako poistenú zásielku. Tovar zaslaný s reklamáciou na dobierku nebude Predávajúci preberať.
2) Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je predložený Kompletný Tovar a Kupujúci/Spotrebiteľ predloží originálny doklad o
kúpe tovaru u obchodníka.
3) Poverený pracovník je povinný vydať Kupujúcemu/Spotrebiteľovi potvrdenie o tom, kedy reklamáciu uplatnil, o spôsobe riešenia
reklamácie, ako aj o vykonaní prípadnej opravy a o dobe jej trvania. Inak bude toto potvrdenie zaslané Kupujúcemu/ Spotrebiteľovi
poštou najneskôr spolu s dokladom o vybavení reklamácie.
4) Akonáhle Kupujúci/Spotrebiteľ uplatní niektoré z práv podľa bodu II. 5., je týmto prejavom viazaný a nemôže voľbu uplatneného
práva meniť, pokiaľ sa nedohodne s obchodníkom / povereným pracovníkom inak.
IV - Lehoty pre uplatnenie reklamácie
1) Reklamácia musí byť riadne podaná v záručnej dobe. Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď, ako sa chyba
objavila, inak prípadné omeškanie pri pokračujúcom používaní Tovaru, môže zapríčiniť prehĺbenie chyby, znehodnotenie tovaru a
môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie. Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia Tovaru.
2) Doba od riadneho uplatnenia reklamácie až do doby, keď Kupujúci/Spotrebiteľ po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do
záručnej doby nepočíta. Obchodník je povinný vydať Kupujúcemu/Spotrebiteľovi potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o
vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Pokiaľ je výsledkom reklamačného konania výmena reklamovaného tovaru, začne bežať záručná
doba znovu od prevzatia nového Tovaru. Pri výmene chybnej súčasti vzťahuje sa nová záručná doba na vymenenú súčasť.
3) Reklamácia, ktorú Kupujúci/Spotrebiteľ riadne uplatní do dvanástich mesiacov odo dňa prevzatia tovaru, môže byť zo strany
obchodníka zamietnutá len na základe odborného posúdenia v zmysle ZoOS.
V - Odstrániteľné chyby
1) Za odstrániteľné chyby sa považujú také chyby, ktoré možno opravou odstrániť, bez toho, aby utrpel vzhľad, funkcia a kvalita
Tovaru.
2) V prípade výskytu odstrániteľnej chyby má Kupujúci/Spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Obchodník je
povinný chyby odstrániť, resp. zabezpečiť ich odstránenie bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa
uplatnenia reklamácie.
3) O vykonaní opravy rozhodne obchodník / poverený pracovník /a vyznačí alebo dohodne termín vyzdvihnutia opraveného Tovaru
Kupujúcemu/Spotrebiteľom, pokiaľ sa nedohodnú inak (odoslanie poštou); Tovar reklamovaný poštou bude odoslaný poštou, pokiaľ
sa obchodník a Kupujúci/Spotrebiteľ nedohodnú inak.
4) Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia chyby požadovať výmenu Tovaru len ak tým obchodníkovi nevzniknú neprimerané náklady
vzhľadom k cene Tovaru, alebo závažnosti chyby.
5) V prípade odstrániteľnej chyby má Kupujúci/ Spotrebiteľ právo na výmenu Tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy pokiaľ:
a) reklamácia nebola vybavená do 30- tich dní odo dňa jej uplatnenia a nedošlo k inej dohode alebo
b) Kupujúci/Spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie odstrániteľnej chyby po oprave, alebo pre väčší počet odstrániteľných chýb
Tovar riadne používať.
O opätovné vyskytnutie chyby po oprave ide vtedy, ak sa rovnaká chyba, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát
odstraňovaná, opätovne vyskytne. Väčším počtom chýb trpí Tovar vtedy, ak má v dobe uplatnenia reklamácia súčasne najmenej tri
odstrániteľné chyby.
VI - Neodstrániteľné chyby
1) Za neodstrániteľnú chybu sa považuje taká chyba, ktorú nemožno odstrániť, alebo jej odstránenie nie je účelné s prihliadnutím ku
všetkým rozhodným okolnostiam.
2) Ak ide o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby bol Tovar riadne užívaný ako tovar bez chyby má Kupujúci/Spotrebiteľ
právo:
a)požadovať výmenu Tovaru za nový bezchybný alebo
b)odstúpiť od Kúpnej zmluvy
3) V prípade, že charakter neodstrániteľnej chyby nebráni riadnemu užívaniu Tovaru ako Tovaru bez chyby (napr. chyby estetické) má
Spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z Kúpnej ceny. Pri poskytovaní zľavy sa prihliada ku charakteru chyby, stupňu a spôsobu
opotrebovania výrobku, dĺžke jeho užívania a k možnostiam ďalšieho použitia.
ČL. 13 ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Kupujúci – Spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu (e-mailom na creativ@creativdekor.sk ), ak nie je
spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak
obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Kupujúci/Spotrebiteľ má právo podať
návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015
Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže Spotrebiteľ podať spôsobom
určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Kupujúci/Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho
riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Kupujúci/Spotrebiteľ – fyzická osoba,
ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo
povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Kupujúcim/Spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo
spotrebiteľskej zmluvy (Kúpnej zmluvy) alebo súvisiaceho s touto zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv
uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS
môže od Spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH. V
prípade potreby nás môžete kontaktovať kedykoľvek na creativdekor1@gmail.com
ČL. 14 ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
1) Spotrebiteľ má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Ak sa tak rozhodne,
informuje Predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto Kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným
poštou alebo e-mailom) na adrese: Ing.Miroslav Hartmann,HMH-servis, V Potokoch 401,01302 Gbeľany.,email:
creativ@creativdekor.sk , telefón: +421 9030800811 resp.0903040406
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár Odstúpenie od kúpnej zmluvy, ktorý je súčasťou VOP. Lehota na odstúpenie od kúpnej
zmluvy je zachovaná, ak odošle Kupujúci /spotrebiteľ oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy pred tým, ako
uplynie lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.
Obchodník neručí za prípadnú stratu či poškodenie zásielky pri preprave. Vrátené zásielky nebudú prijaté na dobierku.
2) Kupujúci/Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od Kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí obchodníkovi
vydať všetko, čo na základe Kúpnej zmluvy získal. Pokiaľ to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo
spotrebovaný), Kupujúci/spotrebiteľ musí poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je
vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže obchodník uplatniť na Kupujúcom/Spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať
svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Obchodník je v takom prípade povinný vzniknutú škodu dokázať. Obchodník
Kupujúcemu/Spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu. Na kúpnu cenu, ktorá má byť
Kupujúcemu/spotrebiteľovi vrátená, môže obchodník naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru.
3) Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru budú peniaze za tovar vrátené Kupujúcemu/Spotrebiteľovi
prevodom na jeho účet a to najneskôr do 30 pracovných dní po fyzickom obdržaní a prekontrolovaní tovaru.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude obchodník akceptovať odstúpenie od Kúpnej zmluvy a tovar
bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.
4) Orgánom dozoru je : Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, so sídlom : ul.
Predmestská 71, 011 79 Žilina , tel. č. 041/7632130, e-mail : za@soi.sk .Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste
spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy
dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajtepodnet.soi.
ČL. 15 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
1) Obchodník si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto VOP bez predchádzajúceho upozornenia Kupujúceho/spotrebiteľa. Zmeny a
doplnenia VOP sú platné od ich zverejnenia na www.creativdekor.sk .
2) Kupujúci/spotrebiteľ odoslaním Objednávky súhlasí so znením týchto podmienok a je s nimi uzrozumený.
3)Obchodník upozorňuje, že informácie na www.creativdekor.sk môžu byť menené a aktualizované bez skoršieho upozornenia
Kupujúceho/spotrebiteľa a obchodník nenesie zodpovednosť za priamu, nepriamu alebo mimoriadnu škodu voči iným stranám
spôsobenú použitím informácií z www.creativdekor.sk .
4) Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 01.07.2024